hey awak..welcome..jmput la singgah..harap gumbira hihi :)

Wednesday, November 16, 2011

beautiful moment:)

hihihi:),,tgok la tuu berie jek die ni,,HAHA..yien senyum beria kan..pape jek
mase nie baru lepas men futsal..ffuhh..pnat weyhh=.= tk tertahan..pling best nme 
team kteorg mse ni TUMIT PECAH..haha pape jek lah teamates aq nie :)..

kami agak gile sket mse nie..:] tengok la tu..mcm mcm pose ade...yg itu lah..yg ini    
lah...ni da jdi kes buli..kesian si mangse,,si pemangse ni pun tak patut betul wat cam tu...hissshhh...:] just kidding.kami gurau jek mse ni..jgn risau kami budak baik lah...buli buli ni bukn stail kmi...tp kmi suke psyco org syok gak kdg kdg
hey....:) ni BUANARIAN..biase la stiap sekolah ade rumah sukan..so sjak jd Science Johorean aku join team hijau a.k.a rumah buana..hijau biase lah msti lah berkait kait sket dgn hutan thts why nme rumah hijau nme BUANA..heyy..aq syg taw  buana nie.:)thanks juga kpd BUANARIAN kerane mlantik aku jdi naib bendehari a.k.a PMBANTU CETI YG BERTAULIAH ..aq mmg suke pgng duit nie...$$ hihi
haa..dah start da kami nk merapu rapi..tgk le tuu..dah mcm aksi romeo n juliet dh..*ini ade lah gurauan semate mate.kami bukan lesbo*:)..yg sdng mncngkug ala ala..mat bunge tu..Rafeka ,she is one of my best besties at sc.johorian...kple die gile sket..HAHA..kdg kdg aku pun trut trjangkit dgn kgilaan die tu..KIHKIH*ok suda!*kmi npak happy tak?ermm~msti lah...sbb kmi slalu spent time tgether,,..:) ouh rndu nye kat mereke!




chan mali chan oi oi~chan mali chan oi oi~chan mali chan ketipong payong~*ok dah cukup meng'psiko org*yg dgn aq nie NURUL AISHAH BT RAIHAN CHAN..tp kteorg pgil die CHAN..maapkan kami pkcik kami,kmi trpakse mggunekan nme pkcik :) ...hihihi..ksian die..die slalu kne psiko dgn boys kt skola kteorg..tp kdg kdg dgn kteorg pon kne gak HAHA,,..she is also my bestie..kt sc.johorian..aq dgn die da mcm blangkas..g ane ane..msti brdue...nseb bek chan ni pmpuan..law laki msti org ingat aku ade affair dgn die..haaiisshh.."chan..aku rndu kaw.."...T.T...

terime kasih daun keladi sila la like klaw sudi

No comments:

Post a Comment