hey awak..welcome..jmput la singgah..harap gumbira hihi :)

Friday, November 25, 2011

i wish i could..

huhh..boring nye,,bile dah boring mule la nk mrapu brangan yg bukan
bukan..*ala bukan slalu*.aku pun ta phm kdg kdg..tp kn kdg kdg,,aku
trfikir na buat sesuatu yg diluar jgkaan aku..agk agk boleh tak?hmm..
brgantung pde ape yg kite na buat la kn,..ok then ade beberape bnde 
yg haku na buat..
  • back to my past
  • mnjadi kye tnpe bkerje
  • mnjelajah sluroh dunie
  • nk melamar pkwe aku,
ok stakat ni itu jek lah ..haha ..mrepekkan..nmpak loL pon ade juge
hikhik*ok da jgn gedik sgt*antre 4 tu yg rase rase possible tok aku
buat ape eak..ermm...=.= i think yg last tu kot..haha..melamar pkwe sndri?
it seem funny kn.yela slalu nye laki yg akn mlamar awek die..*ouh arif sudi kah kw mnjadi nakhoda dlm hidup ku*eei..yuks yuks!not for me..aku ta kn gune ayat
jiwang jiwang cenggitu okay!just strait to the point!tak ade bhse bhse puitis nie.
mybe cengini kot.,*awak..kawen jom* cm tu mybe,,hha bunyi nye klaka bile
prmpuan melama lelaki..tp...weyhhh come on la...beb..dunie da maju lah..skrg bukan zaman..purbe kale lg okay..so why not prmpuan melama lelaki..wlaupon agk..
pelik..*tak plik lah bg aku*

tp yg laen tu..impossible for me to do that!*da taw impossible na buat..mseh pk pk lg wat pe hape daa*tp bole jek...yg 3 la..tp kite kne ushe kuat la kn..baru la bole jln
jln pusing dunie!sronok whoaa..sape yg tak nak kn..tp yg due lg tue mmg mustahil yak amat!tak kn bisa beb,,..sbb..to di lua kmampuan kite sbg mnusia biase,,dah dah dah,..stop dreaming..okay..what i gonna do right now is..sleep..haha TATA~mau tidoq..

    ___   _____
(           3          )             zzzzzzz...zzz.zzz....zzzzz....

terime kasih daun keladi sila la like klaw sudi

No comments:

Post a Comment