hey awak..welcome..jmput la singgah..harap gumbira hihi :)

Tuesday, November 15, 2011

saranghaeyo,arif ahamad

 feeling feeling, and touching touching time huhu :D actually i really miss him a lot..trsangat lah rindu..sape arif ahamad too??sape eak?jap jap nk pk..erm..musuh aku ker?abg aku?mybe lah,tak pon..bestfriend aku?nope..sume bukan lah..act die sgt special tok aku..of course lah dah die pkwe aku...kuang kuang kuang*ok dah jgn melebih*haiisshh...bile lah 25november11 nie nk menjelme..awat lmbat beno..dtg nye,,tak snang dah duduk nye..taw..huuhh..lg stu knpe dgn 25 hribulan too..??haha:D..msti lah tarikh too trsangat lah special tok aku..that was our 1st anniversary..huhuii..tk saba siod!!dah mnghitong hari dah nie,...saba saba..*gelisah tak mnentu dah nie*erm,..aku syg die taw..trsangat sangat syg...jgn la pisah kn aku dgn die ouhhhh ngak bisa ..idup tnpe nye*ok sudah tk paya nk ngade2 yiento*insyallah..jdoh aku pnjang ammin..tak taw la npe aku syg die sgt..nk kate hndsome .not really..tp biase lah ble hati dah syg..sume nye indah..belake..ececehh..hape lahh..mcm2 org yg brcintan cinton nie..haha..erm..tak pe lah paras rupe tk pnting pon dalam satu prhubungn*cehh,..*yg pntg ade lah hati dan perasaan..ito bru pntg..tol tak.hmm..so wat ape kte mnilai seseorg itu brdasar kan luaran nye saje?hati pon kene amek taw jugak taw..baru lah..betol..'dont judge a book by its cover' yea pepatah nie sgt sesuai skali,..so...renungkan lah..lauaran tak pntg..yg pnting adelah dlaman..kite..itu yg pnting..kdg kdg org nie..klaw nk cari pasangan..die tgk status.kalau tak staraf tak same darjat tak boleh kawen*nie dah msok kes mcm sinetron indon dah nie*ade yg tengok rupe..tak cun tak handsome tak nak kapel tak nak kawen..tak pe lah stiap org care die laen..kan..terpulang kat individu tersebut..cam ne die nak buat pilihan..:) so renung renungkan tp jgn termenung ok,,:)) 
terime kasih daun keladi sila la like klaw sudi

No comments:

Post a Comment